What are you looking for?
pondělí 21. září 2015

#ELITEBLOGGERSKICKOFF

Dnes Vám vítám u příspěvku shrnující můj víkend. Víkend, kterej patřil k jedněm z těch nejlepších, co jsem prožila. Agentura Elite Bloggers nás vzala na wellness víkend do Bratislavy. Místo nám bylo utajeno do poslední chvíle a až na nádraží jsme si zavýskaly, že opravdu jedeme až za hranice! Neuvěřitelně jsem se těšila, až všechny holky poznám a co všechno zažijeme a musím říct, že to naprosto překonalo veškerý moje představy. V první řadě moc děkuju Terce a Johnimu za perfektní organizaci a péči a v druhé samotnému Grand Hotelu River Park, kde jsme se měly všechny jako princezny!

Vyráželi jsme z nádraží v pátek dopoledne. Já jsem byla už ze začátku maximálně unavená, protože den předtím jsem byla s Miou na dvou akcích, o kterých ještě udělám článek a spát jsem šla až někdy ve tři a v osm ráno už jsem byla zase v centru Prahu na pohovoru na můj dreamjob. Ale o tom všem až někdy jindy. S Nikčou jsme se ještě ráno sešly ve Starbucksu, nad chaiteačkem jsme si rychle povykládaly novinky a vyrazily na nádraží, kde jsme se potkaly s ostatníma.

Cesta trvala něco přes 4 hodiny, což bylo poměrně utrpení, ale díky výbornýmu sushi, co jsme měli s sebou jako občerstvení a díky tomu, že nám celou cestu jely pusy, jak jsme se snažili poznat všichni co nejvíc a nejrychlejc. Nejošklivější místo nás čekalo hned při příjezdu a to hlavní nádraží v Bratislavě. Nechápu, jak tak krásný město může mít nádraží v tak tragickým stavu, když tam proudí davy turistů. Nicméně od té chvíle už to byl jen samý luxus. A to tak, že maximální. Já osobně jsem nikdy nic takovýho nezažila. Naším domovem se na víkend stal Grand Hotel River Park (bývalý Kempinski). Na apartmánu jsme byly s Nikčou a celý tři dny jsme z toho byly úplně vedle. Nejvíc z tý vysoký postele s nejměkčíma peřinama na světě a z nádherný mramorový koupelny plný zrcadel s hlubokou vanou.

Po ubytování jsme vyrazili na prohlídku městem tímhle červeným vozidlem. Ve sluchátkách jsme si pouštěli informace o městě, abychom viděli, na co to vlastně koukáme a u hradu jsme si vystoupili, abychom si vychutnali vyhlídku (a jako správný blogerky udělaly milion fotek a selfíček :D).

Po návratu na hotel nás čekala několikahodinová večeře, během které jsme se přecpali tapas a završili to dokonalými churros. Kromě toho probíhala ještě ochutnávka vín, kde jsme se dozvěděli spoustu zajímavého a hlavně měli další spoustu hodin na rozebírání všeho možnýho. Tyhle holčičí večery jsou prostě něco, co já strašně potřebuju a miluju a tentokrát mi to opravdu sedlo "jak prdel na hrnec". Načasování, lidi, místo, všechno!

Ráno jsem měla co dělat, abych se přemluvila k opuštění tý dokonalý postele, ale představa hotelový snídaně byla dost pádný důvod k tomu to zvládnout. Už švédský stoly v jídelně nás naprosto dostali a nevěděli jsme, co si nakládat dřív, natož když jsme potom ještě objevili jídelní lístek, ze kterého jsme si mohli cokoliv objednat. Vajíčka na milion způsobů a hlavně sladký snídaně na milion způsobů. U mě napoprvé zvítězily vafle, mňam.

Po snídani nás čekala projížďka lodí. V očekávání vyhlídkové lodi nás jela většina načančaná a rozpuštěnýma vlasama a když jsme pak nasedli do rychlostního člunu, velmi rychle jsme navlékali erární teplé bundy a vlasy svazovaly do culíků. Tahle projíždka pro mě byl asi uplně největší zážitek z celýho víkendu. Ten adrenalin, když jsme se točili ve spirálách a skákali po vodě, ječely a smály se na plný pusy tak moc, že nás nakonec doopravdy bolely a všechno tohle bylo prostě neuvěřitelně super.

Po projížďce nás čekala prohlídka vedlejšího hotelu Sheraton a v něm i perfektní obědové menu, které můžete vidět na následujících fotkách.

Zpátky na náš hotel nás potom odvezl Rolls Royce a to pro nás byla teda řádná pecka, ačkoliv většina z nás autům vůbec nerozumí.

Celé následující odpoledne jsme strávily s holkama ve SPA, který se opět řadí k tomu nejhezčímu, co jsem kdy viděla. Naprosto kouzelný místo v jedenáctým patře, kde když jste, tak máte pocit, že se zastavil čas a vy nic nemusíte, nikam nespěcháte a nic vás netíží. Zúčastnily jsme se také aromaterapie, kde jsme vyplnily dotazníky, promluvily si s terapeutkama/masérkama, které nám vybraly olejíček ideální pro náš aktuální stav, se kterým nám pak provedly masáž a vzoreček nám daly i domů na památku. Já jsem si tam dokonce trošku pospinkala, haha.

Večeři jsme si tentokrát vařili sami společně s šéfkuchařem. Měli jsme pro sebe soukromou kuchyň a tam před samotným vařením připravený ještě drobný občerstvení, na který jsme se okamžitě vrhli, což bylo dost vtipný a pana šéfkuchaře jsme hezky pobavili. No ale divíte se, když ty dobroty vidíte?

Po uvaření a snědení večeře jsme ještě několik hodin seděli u stolu a rozebírali online svět v konfrontaci s tím reálným a zase jsme se hrozně moc nasmáli. Johni nás bavil svýma českýma větama, co občas přihodil do konverzace a nakonec jsme málem ani nestihli odjezd na párty do centra města.  Rychle jsme se teda převlékly do šatů a podpatků a limuzínou se nechali odvézt do klubu. Tam jsme se teda docela zděsily té úrovně, jelikož to byla úplně klasická garážová diskotéka a ne žádná Moet party v soukromým salonku, jak nám bylo řečeno na hotelu. Takže jsme jen něco málo popili, trochu si zatančili a když se klub zaplnil, rychle jsme z něj odešli. Vrátili jsme se na hotel, tam jsme se slezli na jednom pokoji, kde jsme pokračovali až do třetí hodiny ranní. Já jsem si pak nemohla odpustit ještě vanu, takže jsme s Nikčou usínaly až někdy kolem čtvrté a vy jste se na snapchatu (domlukasova) mohli řádně pobavit.

Další den nás čekala už jen dlouhá snídaně, která se opět skládala z několika chodů. U mě vedl francouzský toust, kterej byl to nejlepší, co jsem tam za celý víkend snědla! Pak už jsme měli volný program, někdo ho trávil procházkou, někdo ještě ve SPA (třeba já) a pak už jsme se museli s těžkým srdcem zabalit a s hotelem se rozloučit.

To by bylo k našemu víkendu vše, já jsem si to neuvěřitelně užila, holky jsem moc ráda poznala a byl to takovej ideální holčičí snovej víkend. Mě bodl náramně a i když se o mě teď pokoušejí nějaký bacily, skvělá nálada mi rozhodně nechybí! Jak by taky jo a doufám, že mi to vydrží až do dalšího takovýho výletu!

Add your comment

1. Téda Domčo, to jste si víkend musely náležitě užít :) Taková skvělá společnost, krásné prostředí a navíc z fotek úplně úúžasné jídlo

OdpovědětVymazat
  2. Panebože, vypadá to jako sen a pokud jste si s holkami sedly, muselo to být báječné!
    InHotBlog

3. Tyjo, vypadá to všechno úplně pohádkově! Moc krásný příspěvek, úplně z něj srší pozitivní energie :) Je vidět, že jste se měly jako princezny a náležitě si to užívaly! Všem vám to strašně moc sluší :)
    The Colorful Blog

OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to vážně snově. U mě by to vyhrály wafle, už jsem je neměla pěkně dlouho. Fotky jsou vážně nádherné, jsem ráda, že jsi si to tam tak užila :)

5. cetla jsem podobne clanky uz u nekolika blogerek, stejne jako hltala vsechny fotky na instagramu :) musel to byt uzasny vikend, zavidim :)

ClaudiasNewLife

OdpovědětVymazat
  6. Absolutně dokonalý a perfektní post! Hrozně se mi líbí ty tvoje fotky kde jsi sama Domčo. ♥

7. Ooooch <3 to je prostě ráj! je super, že jste si to užili, ještě v takovým nádherným hotelu :) a do Blavy se už taky konečně musím vypravit, hlavně když to máme z Brna tak blízko :))) (a samozřejmě super počtení jako vždy :*)

8. Jedno veľké wow. Tam muselo byť teda naozaj skvelo, mohla si sa ozvať, že si v Bratislave, keby som to vedela skôr tak by som ťa prenasledovala, haha :D

Bari Bircak

OdpovědětVymazat
  9. Krásné fotky, jen užívejte! Zasloužíte si too!!

www.stylesolution.cz

10. Tam muselo byť úžasne! Super jedlo, krásna Blava a ešte lepší kolektív! Trochu zívidím (v dobrom) :)

OdpovědětVymazat
  11. skvělý fotky♥ Musí to tam být moc fáájn:))

12. to je úžasný! tiše závidím :D sledovala jsem to pečlivě na snapchatu a to spa bylo dokonalý, bylo fakt vidět, že jste si to skvěle užily! a nádherný fotky, Domi <3

13. Super fotky muselo to byť skvelé ! Bratislava je fakt pekné mesto ! :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

OdpovědětVymazat
  14. Tak jo, to muselo být naprosto perfektní, už jen tím, že to bylo v Bratislavě. Miluju to tam :) A všem vám to moc sluší, musela to být pořádná relaxace! :)
    Young, wild and free

15. Zatím jsem četla tři články z vašeho bratislavského výletu a aniž bych chtěla jakkoliv nadržovat, tvůj článek na mě působí nejlépe, včetně stylu fotek! Fakt super, Domi a musel to být parádní víkend! Měj se krásně! :)

OdpovědětVymazat
  16. Sakra! Začínám litovat, že jsem nešla do Elite bloggers!:D Všechno je tak krásné. Koukám, že jste se měly skutečně jako v pohádce. :) A tolik dobroot ♥

17. Krasne fotky, a super vikend wowow :)

www.fashionvisionsss.blogspot.com

OdpovědětVymazat
  18. Příště mi prosím napište/zavolejte/cokolov. Já jedu s vámi! To je tak luxusní život, který prožíváte, neuvěřitelné :-) Jen užívejte!

PŘIDEJTE SE DO MOJÍ GIVEAWAY!!! http://eli-rou.blogspot.cz/2015/08/giveaway.html

19. Nádherné fotky, které vykreslují skvělé zážitky :)

OdpovědětVymazat

Děkuju moc za všechny komentáře ❤