What are you looking for?
úterý 22. března 2016

#elitebloggerstrip DAY ONE

Je jedna ráno a já jsem se rozhodla, že dám pro Vás ještě dohromady tenhle článek. Hned z prvního dne našeho výletu mám totiž asi milion fotek a byla by škoda to pak všechno cpát do jednoho jedinýho článku. Asi jste na instagramu a snapchatu Elitek zaregistrovali, že jsme se vydali na další společněj výlet. O Grand Hotelu Kempinski ve Vysokých Tatrách už jste ode mě slyšeli, pár měsíců zpátky jsem tady totiž byla s přítelem (článek TADY) a musím říct, že jsem se strašně těšila, že tady budu znova. A tentokrát (skoro jen, ahoj Johni!) v holčičím složení. Protože to je samozřejmě něco uplně jinýho a novýho. Jupíííí! Takže pojďme na report z prvního dne.

Jako cestovní prostředek jsme tentokrát zvolili vlak. Jeli jsme Leo Expressem, kterej mi vnitřkem připomíná letadlo, má dokonalej a obsáhlej jídelní lístek (což dopředu nikdo z nás nevěděl, takže jsem si vezla jídla na 8mi hodinovou cestu :D). Původně jsme seděli každej jinde, ale když se za Olomoucí začal vlak vyprazdňovat, sesedly jsme se aspoň my s Nikčou k sobě a celou cestu strávily spolu. Wifina samozřejmě nefungovala, takže došlo i na zanedbávaný knížky.

Přijeli jsme v devět večer a na hotelu nás hned čekalo občerstvení, který jsme zvolili ještě před ubytováním. Jarní závitky mě naprosto dostaly a navíc jsme si s ostatníma skvěle pokecali a zahájili náš výlet jak se patří.

Fotky pokoje už jste u mě na blogu jednou viděli, ale nikomu určitě neuškodí je vidět znova, protože je to prostě NÁD-HE-RA!

Nejvíc jsme se ale klasicky všechny těšily na snídani.

Takhle to vypadá, když blogerkám donesou snídani cokoliv :D.

Já jsem zvolila slanou variantu i sladkou - protože prostě musím ochutnat všechno, žejo. Ta kaše byla naprosto perfektní.

Po snídani nás čekala prohlídka hotelu a zjistili jsme třeba to, že na tom obrovským obraze je beruška v reálný velikosti, kterou se tam každej snaží najít, haha.

Taky jsme viděli novomanželský apartmá.

A než jsme vyrazili na lyže, trochu se nám i vyjasnilo počasí.
Měli jsme na testování lyže z Můj Sport, většinou teda lyže AK, na který jsem si první den netroufla, takže to snad hecnu dnes. Na lyžích jsem totiž nestála snad deset let. Naštěstí se to opravdu nezapomíná a nespadla jsem ani jednou. Stejně jsem ale snowboardista tělem i duší, ty lyže mě prostě moc neba. A navíc z těch lyžák STRAŠNĚ bolej nohy.

Šťastní a barevní <3

Po lyžování jsem šla vyzkoušet hotelový mini-fitko, když už jsem do svýho minizavazadla nacpala i věci na cvíčo. Dala jsem si něco na záda, ruce a kardio. A pak jsem na sebe byla dost pyšná, neasi.

A za odměnu bylo poležení v tom nejkrásnějším SPA a chvilka plavání k tomu. Když už jsme byly s Nikčou zralý na usnutí, tak jsme to radši sbalily a šly se chystat na večerní program.

Tím byl workshop přípravy detox drinků, což mě osobně nadchlo zatím snad ze všeho nejvíc, protože ty chutě byly naprosto dokonalý a freshe jsou prostě něco pro mě. Měli jsme dvě dokonalý kombinace:

1. mrkvová šťáva, jablka, goji, kardamon
2. jablečná šťáva, špenát, rebarbora, granátové jablko, chilli

Oboje byla totální exploze chutí a já bych je teď potřebovala oba každej den. Nikdy by mě nenapadlo přidávat do freshů nějaký koření a tady jsem pochopila, že to dokáže nápoj vyhodit o spoustu levlů výš. MŇAM!

Další klasika :D <3

Aneb jak vzniká tahle fotka...

No a pak už nás čekalo pětichodový menu v nádherných prostorech restaurace.

Jednotlivý jídla byly zas naprosto speciální, úžasný a vynikající a nejvíc mě teda dostal limentkovej sorbet jako prostřední chod aneb "gastronomická pauza", kterej byl zalitej jakousi polevou z aperolu. Nic lepšího studenýho jsem snad nikdy neměla.

Nejestetičtější dezert, čokoládový hnízdo s vajíčkem z likéru, který jsem já opatrně dala pryč a s snědla jen to samotný hnízdo, protože já a vaječnej likér, ehm, nenene.

Po večeři jsme se odebrali do společenský místnosti, kde část hrála kulečník, část šachy a část prostě jen povídala a povídala (kde jsem asi byla já :D)..

Nakonec jsme se sesedli všichni k sobě, vyprávěli si historky a vzpomínali na náš první společnej výlet do Bratislavy. Přesně tyhle chvilky patřej k  mým nejoblíbenějším, nemusíme mít žádnej program, prostě jen sedět pospolu, sdílet společně věci a zážitky a smát se až k slzám.

No a úplně nakonec jsme si ještě dali u krbu skleničku vína, založili snapchat těm, kdo ho doteď neměli a šlo se na kutě - respektive v mým případě do vany a pak psát článek, do půl druhý ráno a stejně ho dopisuju teď v sedm, olalá. Ani nevíte, jak moc se těším na snídani a na dnešní super program, kterej máme před sebou!

Tak krásný úterý i Vám a snad se článek líbil,
xxx.

Add your comment

1. Super post! Miluju když přidáš haldu fotek. Koukám, že jste si užily i cestu, jaká je knížka Dívka ve vlaku Domi?:) Já obdivuju to jídlo, spíš teda snídaně, to je kouzlo, ale nejvíc mě z toho vašeho degustování dostalo to hnízdo!♥

Odpovědi
    1. Jeee, děkuju moc! Dívka ve vlaku mě právě moc nechytla, všude jsem na to četla samou chválu, ale nevím no, není to ono nějak.

Vymazat
  2. amazing place and beautiful pics..
    thanks for sharing
    kisses

OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Domi, krasne se to cte, ale neda mi to. Ten vas spolek ellit je zcela zdarma nebo bylo potreba nejakeho clenskeho prispevku? Takove vylety stoji penize nebo to mate prospikovane reklamama - sponzor?

Odpovědi
    1. Ahoj, není to žádnej spolek elit, jsme prostě blogerky pod jednou agenturou, která nám zajišťuje spolupráce a v rámci teambuildingu občas takhle vyrazíme nějak na výlet, co nám Elite zařídí.

Vymazat
  4. Aaaaach, Domi, to je taková krása a úplný sen <3. Závidím (v tom dobrým samozřejmě) a sním taky o takovéhle práci...no prostě pohádka....

Užívej s holkama plnými doušky a těším se na další posty! Krásný večer a všechny vás pozdravuju! Jitka

OdpovědětVymazat
  5. Fotky sú krásne a aj hotel celkovo. V tomto hoteli som ešte nebola, no počula som o ňom veľmi veľa krát. Ja som teším na svoje narodeniny, ktoré budem mať o dva týždne a počas ktorých ideme so sestrou tiež do hotela na jednu firemnú akciu (firma našich rodičov) a na ktorej bude niečo podobné - tiež sauny, bazený a tak :)
    Caroline

6. mňam, to jedlo! nabudúce aj mňa zoberte :D alebo mi niečo pošli poštou, haha :D

Bari Bircak

OdpovědětVymazat
  7. Ó MŮJ BOŽE! To jídlo, ty fotky :) Skvělý, moc si to tam užij.
    Sweet Life with Lena

8. Ahoj, koncept EB se mi sice zamlouvá, jste holky šikovný a je fajn, že jste kámošky, ale trochu mi už začíná vadit, jak se na všech blozích opakuje to samý. Jdete na nějakou akci, a najednou je toho plný Instagram, blogy a vlogy...trochu se tím ztrácí originalita, nemyslíš? Ale fotky máš krásný a upřímně doufám, že si výlet užíváš :) N.

Odpovědi
    1. Ahoj, nojono, takhle to prostě bylo, je a bude... Když jdeme s přítelem na snídani, tak si ji taky oba vyfotíme a dáme na instagram, stejně tak když je nějaká blogerská akce, tak z ní každej postne nějakou fotku (dnes mám třeba instagram plnej LAB24 nebo čehoto). Tím spíš, když většina z nás bere instagram jako svůj fotodeníček, kde prostě chce mít zaznamenaný hezký momenty. Myslím si ale, že i tak v tom jde najít originalita - každej si to vyfotí jinak, má svůj styl, něco jinýho Vám k tomu napíše... Prostě tak. Každopádně děkuju za názor i pochvalu a měj se krásně! :)

Vymazat
  9. Všchno to vypadá tak perfektně! :) Je hezké, že podnikáte společné věci a nejste "parta" jenom na oko. Vážně super :)

OdpovědětVymazat

Děkuju moc za všechny komentáře ❤