What are you looking for?
pondělí 14. listopadu 2016

#DomcaSnidaVenku BISTRO 8, MONOLOK, PARK GOLF

Miluju tradice a miluju snídaně.

A nejlepší je tyhle dvě věci zkombinovat! Proto jsme si s Kubou řekli, že každý společný víkend zajdeme jeden den někam na snídani. Hned potom většinou přidávám fotku s hodnocením na instagram, ale usoudila jsem, že by bylo fajn z toho udělat rubriku i tady na blogu a dát vám tak nějaký príma doporučení, případně nedoporučení, protože ne všude to je takový, že bychom tam rádi vyrazili znova. V dnešním dílu vám tedy ukážu snídani v dvou pražských podnicích a jednom hradeckém.

Holešovické Bistro 8 bylo mojí první volbou, protože jsem ho měla už dobu vyhlídnutý. Nabízejí tam 4 veliký snídaňový talíře a dveře se tam netrhnou. Řekli jsme si, že když je to snídaně, tak přece nebudeme jíst nic doma a vyrážíme tak pravidelně do města hladoví. To se ukázalo hned poprvé jako problém, protože než se člověk usadí, vybere a než má jídlo na stole, uplyne klidně hodina a půl, když je zrovna v kavárně šrumec. Přidejte si k tomu sezení u dveří a průvan a blbá nálada je na světě. Jídlo bylo i přes dlouhý čekání moc dobrý, zajímavé kombinace a pohankový lívance byly exkluzivní. Stejně tak druhá kombinace na fotce níže. Nebýt zkažený nálady z hladu, zimy a čekání bych se tam určitě ráda vrátila, takhle to mám ale 50:50 a radši příště vyzkouším zas něco novýho. Aspoň za jednu návštěvu to ale rozhodně stojí.

Monolok nás zklamal hned při příchodu neochotnou obsluhou, která na prosbu o rozdělení velkého stolu obsazeného pouze dvěma lidmi reagovala zakroucením hlavou a poslala nás si sednou do sklepa, kterej denní světlo neviděl ani z dálky. To se mně samozřejmě nelíbilo a pral se ve mě hlad s nespokojeností s místem. Na víkendový snídani odmítám sedět někde v umělým osvětlení - prostě ne. Takže jsme se po chvíli váhání zvedli, že půjdem někam jinam a naštěstí se nahoře zrovna uvolnilo místo a naše snídaně tak byla zachráněna. Kuba si dal klasickou anglickou a já krémový míchaný vajíčka s croissantem a lívance s lesním ovocem a slaninou, o který jsme se nakonec dělili, protože jsem měla jako obvykle velký voči. Ta kombinace byla hodně zvláštní, ale fakt chutná. Vlastně všechno bylo naprosto vynikající - včetně švestkový limonády, kterou vybral Kuba a na kterou myslím doteď.

Tenhle víkend jsme trávili v Hradci a v rámci neporušení tradice jsme chtěli vyzkoušet jeden z barů na náměstí, co nabízejí snídaně. Dobře naladěni jsme se teda po osmý ráno vydali do centra, abychom zjistili, že je vybraný místo zavřený a online to samozřejmě nikde neuvedli. Naše druhá volba s ukázala taktéž jako špatná, snídaně sice měli, ale otevřeno až od jedenácti. Obešli jsme teda náměstí, zjistili, že v Hradci se prostě asi snídaně nevedou a sedli na autobus zpátky a jeli do Roudničky do Parkgolfu, kterej byl třetí možností, kde jsme teda konečně sedli a objednali.. Kuba tentokrát zvolil český set s vajíčky, párky, pečivem a ovocem a já míchaný vajíčka a zdravý set, který měl obsahovat jogurt, musli, ovoce, ořechy a výběr sýrů. Dobrá nálada měla opět tendenci mě opustit, když přede mnou přistál talíř. Tentokrát nebyl problém v rychlosti ale v obsahu talíře. Výběr sýrů na snídani si rozhodně představuju jinak než eidam a nivu, ořechy samozřejmě nikde a jako nevyžádaný bonus dva cukrářský dortíky. Zdravý set, vážně? Už dávno nejsem někdo, kdo pořád drží hubu a krok, takže na dotaz servírky, jestli je vše v pořádku, když odnášela můj poloplný talíř, jsem odpověděla podle pravdy a bylo mi vysvětleno, že ořechy normálně bývají v musli, ale tentokrát měli jen mix se sušeným ovocem a že mi jako náhradu mohou nabídnout prezidentskou bábovku. Hmmm. Tak to jo. Na Golf už teda jedině na oběd nebo večeři, kde mají všechno perfektní, snídaně jsou tady evidentně slabá stránka.

Když jsem si to takhle všechno shrnula, uvědomuju si, že ani jedna snídaně se neobešla bez problémů a negativ :D. Tak doufám, že příští volba bude úspěšnější a budu moc ráda, pokud mi doporučíte něco,

kde jste spokojení vy

a já si to dám na seznam míst, který chci vyzkoušet a posléze vám napsat svý dojmy. Sledujte tedy hashtag #DomcaSnidaVenku a dávejte tipy! Předem děkuju!

A abych nezapomněla, děkuju taky za všechny hlasy, co mi posíláte TADY ve finálovým hlasování Blogerky roku, ještě pořád se z toho nemůžu vzpamatovat! <3

Add your comment

1. delicious foods...i'm hungry
    your pics are always amazing
    kisses

OdpovědětVymazat
  2. Všechno jídlo vypadá moc pěkně! Jelikož jsem hlavně na sladký snídaně a taky zvláštní kombinace, nejvíc mě lákají ty lívance! :D A musím s tebou souhlasit, že špatný místo na sezení mi taky dokáže pěkně zhoršit náladu a celkovej dojem z tý návštěvy! Sice nejsem z Prahy, ale mám tam ozkoušenou kavárnu/bistro Styl&Interier, kde mají právě i skvělý snídaňový menu!:)

3. jsem z toho uplne nastvana, jak to ctu :D do Bistra 8 chodim na snidani moc rada, nastesti jsem tam nikdy nemusela cekat nejak dlouho na jidlo... me bavi snidane v Esce nebo v Coffee room na Vinohradech :)

4. Můžu doporučit Kofárnu nebo třeba Bistro zahrada, to je taky fajn:)

OdpovědětVymazat
  5. Ta první vypadá asi nejlépe :-) Ale chápu, že samotné jídlo na skvělou snídani nestačí. Mám ráda klidné snídaně a ne ty, kde kolem lítá plno lidí, obsluha nestíhá a nebo nedej bože není místo..

6. Tyhle články jsou přesně pro mě,protože miluju snídaně a ještě víc objevování nových míst :) Jinak jsem vyzkoušela v Praze už kaváren a za mě je nejlepší Můj šálek kávy v Karlíně, Místo v Dejvicích kde je nejmilejší obsluha a pak Café Louvre,kde si určitě dej instagramově známé lívance :D

7. Snídaně zbožňuju :) dávám přednost slaným ale ani sladkou snídani občas nepohrnu <3

OdpovědětVymazat
  8. Skvely tipy, ja miluju snidane v lokalech vic jak obedy nebo vecere, kazdopadne to byl od vas obou skvelej napad a napad, shrnout to tady na blogu byl jeste lepsi!!! Skoda, ze nebydlim v blizkosti, jinak i kdyz se to neobeslo bez komplikaci, vypada to jidlo neskutecne dobre... Jinak i kdyz jsem tam sama nebyla, tak bych ti doporucila Coffee Room, videla jsem ho u druhe Domci, ty urcite taky, ale stejne jsem te na to chtela upozornit, ty avotoasty i ty livance totiz vypadali luxusne... ;))
    S laskou
    Sandra ze http://www.shineoffashion.com

OdpovědětVymazat
  9. Díky, žes napsala i něco o HK. Už delší dobu jsem totiž přemejšlela, že bych si tady zašla někam na snídani, ale tak nějak jsem ani netušila, jestli je někde dělaj. No tak očividně to bude asi horší, než jsem čekala :D Tak kdybys něco dobrýho objevila, tak se ráda nechám inspirovat :)

Odpovědi
    1. Tak ještě menší edit. Včera jsem cestou do práce narazila na pěší zóně v Salieri na snídaňové menu za 59,-. Akorát podle fotek to teda nevypadá nic moc, ale třeba se můžu mýlit.

Vymazat
  10. Tak já se bez mučení přiznám, že kromě lívanců na první fotce mne nic neoslovilo natolik, že bych měla chuť za to někde zaplatit (a předpokládám, že ne úplně málo). To si raději udělám ovesnou kaši s ovocem doma ;-). Skrblík, no ...

OdpovědětVymazat
  11. Já byla v Bistru 8 vždycky spokojená a v Monoloku je fakt, že tam tu nejmilejší obsluhu nenajdeš ... Já ti můžu doporučit na snídaně Coffee Room na Vinohradech, Místo na Hradčanské nebo Cafe Jen ve Vršovicích :)

12. Dobrý nápad takhle vyrazit na snídani. Je pravda, že doma si takovou snídani člověk udělá málokdy :)

Marketatrpisovska.blogspot.cz//LIFESTYLE BOOK

OdpovědětVymazat
  13. Naprosto chápu, že v Hradci snídaně nikde moc nevedou a důvod je jasný: lidé si radši dají dobré kafe/večeři nebo oběd, než aby utratili spoustu peněz za snídani, kterou si můžou udělat doma. V Praze je jiná klientela, ale stejně nechápu, proč utrácet za smažený vajíčka...

14. Louvre nebo James Dean nikdy nezklamal :)

15. V HK doporučuji na snídaně a odpoledne na kávu a zákusek Café Lokál. Neděle mají teda od 10, ale soboty od 9 a všední dny od 8. Jsou prostě úžasní kvalitou, prostředím a milým personálem :)

OdpovědětVymazat

Děkuju moc za všechny komentáře ❤