OUTDOOR TRAINING

Když dlouho cvičím podobný věci a podobně jím, přestane mě to bavit. Ne uplně, to vůbec, ale už z toho nejsem tak odvázaná jako jsem byla dřív. Momentálně strašně cejtím, že potřebuju novej režim, pevnější kontrolu nad jídlem a nový druhy tréninku. Jídelní režim si nastavím až po návratu z dovolený, ale tréninky už jsem trochu pozměnit stačila. Ve fitku jsem začala mnohem víc používat činky, naučila se dřepy s osou a mrtvý tahy. Najednou mě zas tréninky bavěj o milion procent víc. Dnes bych Vám ale ráda řekla o variantě venkovního cvičení, který jsem nově zařadila a který je pro mě něco uplně jinýho, než cvičení uvnitř, kde člověk nezapojuje tak často celý tělo, ale spíš oddělený svalový skupiny. Pár dní po prvním takovým tréninku jsem četla TENHLE článek u Denči a se spoustou věcí jsem musela souhlasit. Myslím si ale, že je právě důležitý to umět nakombinovat a cvičit jak klasický fitkový cviky, tak i ty venku, s vlastní vahou a různýma pomůckama, aby se ta naše síla vyvíjela rovnoměrně.
Dnešní fotky jsme nafotili s Kubou v mým fitku - v Radlicích - kde je poměrně nově otevřený právě tohle outdoor hřiště. Není zdarma ani volně přístupný, jak si pár z Vás myslelo a ptalo se mě na to na instagramu, patří k fitku a je potřeba projít recepcí, vyzvednout si tam klíče a fitkem to projít právě k tomuhle místu. To jen tak pro info a teď už k mým oblíbeným cvikům, který jsem schopná udělat a který ve většině případů neznamenaj žádný visení na rukách, který fakt ještě moc nedokážu.


Na rozehřátí, který funguje spolehlivě a tep se mi pak rovná asi půl hodiny, využívám tohle "napínací lano", který někde zaháknu, vlezu si do něj a snažím se o krátký sprinty. Ta síla, jakou Vás to drží a tlačí zpátky je neuvěřitelná, takže hlavně když se vracíte zpátky, musíte dávat fakt pozor a nepovolit tělo, aby Vás to nestrhlo po zádech.

Vždycky jsem se snažila Vám vyfotit obě pozice cviku, tak to snad nebude třeba moc detailně popisovat. Na kliky tady máte rovnou tři úrovně, já volím tu střední, jak vidíte.

Tricepsové dipy, což je jeden z těch cviků, co vypadaj strašně snadně, ale dávaj mi pěkně zabrat.

Moc se těším, až tenhle cvik udělám sama jen se svojí vahou. Zatím to ale nedávám a nemám ráda ty stroje, na kterých se to dá cvičit s pomocnou vahou, takže s touhle gumou je to pro mě ideální varianta.

Jeden z mých oblíbených cviků na zadek, kterej se dá provádět na mnoho způsobů. Ve fitku třeba zádama na lavičce a nohama na bosu nebo jen zádama na lavičce a zvedat místo pytle velkou činku se závažím. Důležitý je hlavně co nejvíc zapojit právě zadek a když jste nahoře, tak zatnout půlky.

Dřepy s kettlebelem. Tady je zas důležitý tlačit zadek dozadu, mít rovný záda a kettlebel vést v rovný linii nahoru-dolu.

Tyhle venkovní tréninky jsou vlastně takový full-body, zatímco vevnitř to mám oddělený na určitý dny. Na záda teda v tomhle případě tento cvik.

A břicho se zátěží.
A trochu toho visení, který mi fakt nejde, protože ruce mám pořád slaboučký oproti spodku a to se pak prostě dělá dost blbě :D. Nicméně snaha o přítahy noh (který by měly být napnutý), takže opět cvik hlavně na břicho.

Na nohy a zadek jsou skvělý výpady. Tady dokonce z kopce a samozřejmě se zátěží. Pro mě jsou výpady jedním z nejnáročnějších cviků, ale taky nejvíc účinný, takže na ně určitě nezapomínejte. Myslete při nich na to, abyste udělali co nejdelší krok a procítili zadek.

A takhle vtipně zkouším shyby no :D ale jednou to tam bude a nebude to už ani trvat moc dlouho!

Někomu to prostě jde všechno líp, co nadělám.

A já jsem z toho nakonec uplně zničená.


Vlastně nejen já.

To by tedy bylo vše k dalšímu sportovnímu článku, budu se snažit jich teď dělat víc, zaprvé pro Vás pro inspiraci a zadruhé pro sebe, abych mohla sledovat svůj progres. Na závěr bych ještě chtěla MOC PODĚKOVAT Kubovi za trpělivost při focení a taky Fashion Aréně, která nám oběma poskytla parádní sportovní outfity, který jsme skladili k hřišti.

6 komentářů:

  1. To zni vsechno vazne zajmave ja taky nesnasim stereotyp a proto jsem rada za kazdy novy napad neb tip, recept... Jsou to vazne krasne fotky, moc se vam povedli! Jo a to obleceni je vazne uplne bozsky!!! :D Moc povedenej clanek a nemuzu se dockat na dalsi! :D
    S laskou
    Sandra ze http://www.shineoffashion.com
    https://www.instagram.com/sandraslusna/

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný článek... A ty dvě poslední fotky nemají chybu! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Super článek, super fotky! Takových inspirativních a motivujících článků není nikdy dost, jen tak dál! :) Vždycky mě takové články nakopnou. Jde ti to skvěle!:)

    OdpovědětVymazat
  4. Super článek a vypadáš fakt dobře! :) takže pokud se tu objeví nějakej negativní komentář směrem k postavě tak naprosto NECHÁPU! :) škoda, že spousta věcí v těhle gymech je na ruce a to já taky nedávám :D

    OdpovědětVymazat
  5. Moc povedený článek, úplně jsi mě nakopla k tomu se sebou něco dělat.. :D Četla jsem si ho už včera, ale říkala jsem si, že bych ti to měla prostě napsat.. :) Už dneska půjdu sportovat a hrozně se na to těším, motivovala jsi mě.. :)

    EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
  6. Prijde ze je super ze takhle cvicis, jen je zvlastni ze nektere casti tela? Nohy a lytka na rezim moc nereaguji, pokud ti muzu poradit, zkus paleo.

    OdpovědětVymazat

Děkuju moc za všechny komentáře ❤