PROFESIONÁLNĚ, BLOGERSKY, ESENCIÁLNĚ. O CO JDE?



Blogerských eventů je obecně spousta, natož teď, v předvánočním období. A kdybych chodila na každej, na kterej mi přijde pozvánka, nedělala bych skoro nic jinýho. Ono by to bylo asi na jednu stranu hrozně fajn - bývá to na krásných místech, se super jídlem a atmosférou. Ne že by to full-time blogerství nebylo v tomhle směru hrozně lákavý, ale vy víte, jak to se mnou je, že se občas ráda stáhnu do pozadí a řeším spíš něco jinýho než sebe. A protože taky ráda kývám na nabídky, kde překračuju svoje komfortní zóny a zároveň se tím posouvám někam dál, jsem teď pracovně vytíženější víc než kdy dřív.

Pozvánky na ty blogerský akce tak musím v 8 z 10 případů odmítat, protože mi na ně prostě nezbývá čas a já pak jen u holek na stories sleduju, o co jsem přišla tentokrát. Jsou ale značky, na který si čas najdu vždycky a klidně si kvůli tomu vezmu i volno v práci. Jsou to značky, který jsou moje srdcovka, spolupracuju s nima dlouho anebo s nima řeším něco, do čeho jsem uplně nadšená. No a L'Oréal je právě tím posledním případem, protože jsme s nima s Elitkama navázaly dlouhodobou spolupráci, na kterou se hrozně těším, protože má hned několik rovin a všechno je nádherně personalizovaný.



Už když mi přišla pozvánka, na který stály následující věty, věděla jsem, že tohle bude hodně příjemná akce a rovnou jsem si na ní rezervovala ty dvě hodiny v diáři:

Dnes, kdy jste nepřetržitě online 24/7, se 2 hodiny offline
 staly skutečným luxusem.

Dnes, kdy můžete sdílet 
své příběhy na Instagramu, Snapchatu
 a Facebooku, se povídání po telefonu 
s vašimi milovanými blízkými stalo vzácností.

Dnes, kdy stojíte tváří v tvář 
neustále se měnícímu světu, 
se zachování kontaktu s vaší opravdovou podstatou 
stalo každodenní výzvou. 



Celá akce se konala k příležitosti uvedení nové řady profesionální vlasové kosmetiky Source Essentielle, která má hned několik výhod, které by vás mohly na první dobrou zaujmout. Produkty jsou z 80-100% přírodní, jsou veganské a hranatý flakon na šampony je navržený tak, aby se do něj vešlo šamponu co nejvíc. V rámci šetření životního prostředí vám ho navíc 3x znovudoplní v salonech, kde mají šampónové bary (najdete na wwww.salon-expert.cz). V šamponech a olejíčcích navíc i plavou bylinky a ta vůně je opravdu nádherná. 





Mým favoritem je samozřejmě olejíček s levandulí, kterej vyživuje konečky a já bych se jím nejradši mazala celá. Co se týká mojí zkušenosti s přírodní kosmetikou, vždycky mi přišlo, že ve výsledku je znát ten rozdíl. Že mi třeba elektrizujou vlasy, že se rychlejc mastěj, že nejdou tak dobře upravit. Vždycky tam bylo nějaký ale, což právě tyhle produkty slibují, že nemají. Slibují profesionální výsledek srovnatelný s těma nepřírodníma produktovýma řadama. Pro mě je největším příslibem to, že se jedná o produkty, který používá moje mamka a teď máme v Alpách v koupelně každá svoji sadu. Hlásila mi to hned potom, co viděla moje stories z eventu a hned ji zajímalo, jestli jsem nedostala něco navíc, co bych jí mohla dát, haha.

Všechny produkty seženete v Salonech Expert (profesionální kadeřnický salony spadající pod záštitou značky L'Oréal Professionel) nebo taky na Notino.cz .

















Na akci jsme měly možnost uplést si adventní věnce, což se holkám moc povedlo a já jim aspoň fandila. Sama jsem tuhle aktivitu musela vynechat, protože jsem zrovna ten den byla prakticky bezdomovec - starej byt jsem měla odevzdanej a v novým se pokládaly podlahy, takže jsem tam nemohla. Věnec bych si tak mohla vzít leda na hotel a pak s ním jet ještě na víkend na hory. Tak jsem si aspoň s holkama popovídala, s Luckou jsme si vyměnily update okolo našich kuchyní (je vtipný, jak mám kolem sebe hned několik lidí, co aktuálně řešej uplně stejný věci, co já a tak si vzájemně notujem v tom, jak závažný starosti to jsou a předháníme se, kdo už měl víc problémků :D), já jsem vyjedla všechny chlebíčky s paštikou z hlívy ústričný, pořádně se seznámila s holkama z L'Oréalu a odnesla jsem si krásnej balíček, kterej mi provoněl hotelovej pokoj a teď se mnou teda ještě vyrazil do Alp a já tady teď poctivě testuju a připadám si ve sprše jak v nějakým svým beauty voňavým spa koutku.


17 komentářů:

  1. Kosmetika vypadá dobře a každopádně to tam měli nádherně naaranžovaný. Ale popravdě? Jsem zvědavá na nějaký článek o novém bytě - jestli se tedy hodláš podělit... ;-)
    Hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hodlám, to určitě, jen v něm zatím nic není, tak není co sdílet.. :D Dnes se teprve dodělaly podlahy a vybavování bude teď následovat a asi to bude trošku delší proces.

      Vymazat
  2. Mě tak mrzí, že už skoro vůbec nebloguješ a když už se konečně dočkáme článku, tak je to jen spolupráce a žádná přidaná hodnota.. stejně tak fotky na instagramu, kde neustále točíš ty samé spolupráce dokola.. škoda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to mrzí taky, ale nejsem full-time bloger a jsou životní období, kdy prostě nejde zvládat všechno, já se teď poslední dva měsíce motám okolo novýho bytu a nový práce a blog musel jít na pár týdnů trošku do pozadí. Hrozně se ale těším, že se k tomu teď zas konečně budu moc vrátit a začít zas pravidelně psát.

      Co se spoluprací týká, přijde mi právě mnohem lepší propagovat dlouhodobě věci, se kterýma jsem opravdu spokojená a opravdu je dlouhodobě využívám, než vám každou chvíli představovat nějakej novej produkt, o kterým už pak ode mě nikdy neuslyšíte. Samozřejmě si ale ráda poslechnu názory na tohle téma, vždycky jsem tomu byla otevřená. :)

      Vymazat
  3. Mně spíš přijde blbý, jak v rámci té vaší Elite skupiny propagujete všechny téměř stejné produkty a jakmile sleduji většinu z vás, začne to být otrava :-) A nejsi z té vaší skupiny jediná, kdo toho má hodně (zřejmě), takže pak dáte jeden článek, o stejném produktu, se stejným nadšením a s frekvencí 1x/měsíc. Takže pro mě absolutně žádná přidaná hodnota...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přijde ti, jo? Já vím, že dřív to takhle hodně bývalo, ale teď právě máme ty kampaně různě rozvržený a málokdy se nás na jedný akci sejde třeba víc než 3 s domluvenejma výstupama. Já jsem třeba letos některý kampaně odmítala i z toho důvodu, že jiný holky s danou firmou spolupracujou dlouhodobě a už tak je to dost vidět, tak jsem se nechtěla zapojovat jen do předvánoční kampaně. Ale to je to, co vy už nevidíte, takže chápu, že je těžký to posoudit. :)

      Vymazat
  4. Ahoj Domi, taky by mě zajímalo, jestli chceš začít víc blogovat a dát tomu nějaký nádech a koncept, nebo už spíš cílíš na instagram?
    Co se týče popisu výše zmiňovaných produktů, umíš to perfektně popsat, že by si to člověk šel hned koupit :D
    Kde vlastně pracuješ?
    Š.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, určitě necílím na Instagram, naopak bych se od něj ráda odklonila a mnohem víc zásobovala obsahem blog, jen se k tomu musím zas zpátky propracovat a právě tomu dát nějakej koncept, abych nepsala každou chvíli jiným stylem a o jiným tématu. :) Píšu hrozně ráda a je to tady můj prostor, do kterýho mi - narozdíl od Instagramu a jeho algoritmů - nikdo nezasáhne.

      Pracuju na několika místech, v podstatě jako freelancer, dělám pro marketingový agentury i pro samostatný klienty. :) Mám v plánu o tom brzo napsat víc.

      Vymazat
  5. Jedním z dogmat české ovcoidní veřejnosti je: reklama (spolupráce)= ZLO. Lidi proberte se, snad poznáte, kdy jde o reklamu, ať už je (jako tahle), nebo není, označená, a když to poznáte, tak máte určitě dost rozumu na to, abyste zvážili, jestli Vás ten produkt může zajímat nebo ne. Nezajímá mě to - zavírám, dál nečtu, můj život nebude horší, než doteď. Zajímá mě to (jako třeba teď), přečtu a třeba je z toho super tip, na který bych jinak sama nenarazila (jako třeba teď). Veganský šampon od tradiční značky v obalech, které se dají 3x použít - boží. Moje oblíbená vlasová značka bývala vždy Schwarzkopf, ale před nějakou dobou jsem přešla na všelijaké veganské alternativy a zatím stále zkouším. Není úplně legrace narazit na kvalitní veganskou vlasovou kosmetiku, která sedí Vašim vlasům a nestojí raketu. Takže určitě strašně ráda vyzkouším i tuhle. Díky za tip Domčo. LUCA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. DĚKUJU, BOŽE, DĚKUJU ZA TENHLE KOMENTÁŘ! ♥

      Vymazat
    2. Nálepku Vegan si na flakon může dát značka úplně bez rozmyslu, nemá žádný certifikát a veganského na něm nemusí být zhola nic. Značka Loreal rozhodně nespadá pod značky, které jsou přírodní a netestované na zvířatech. Doporučuji kouknout na seznam značek zde:
      http://netestovanonazviratech.cz/
      Po značce Loreal bych sáhla jako poslední a za mě je to teda naopak spíš velká desinformace pro lidi, které s touto problematikou právě začínají. A tipuji, že Dominika si o postupech značky vůbec nic nezjistila a prostě jen předatluje co dostane. Tím pádem i reklama může být právě to zmíněné zlo a stává se z toho pak hodně kontroverzní téma.

      Vymazat
    3. Doporučuju si nejdříve zjistit informace, než začneš po někom plivat, to jen tak pro příště.

      L’Oréal žádné ze svých produktů ani žádné ze svých ingrediencí na zvířatech netestuje a již déle než 30 let je v čele vývoje alternativních metod testování. Víc tady: http://www.loreal.cz/csr-projekty-–-společenská-odpovědnost/naše-hodnocen%C3%AD-bezpečnosti-bez-testován%C3%AD-na-zv%C3%ADřatech

      D.

      Vymazat
    4. Stejně jako si můžou dát na flakon co chtějí, tak na svůj web tuplem. Znovu píši, nemají žádný certifikát, který by toto potvrzoval, ať už Peta či HCS. Zároveň u otázky s Čínou je napsané "usiluje o oficiální uznání alternativních metod", ne že se tak děje. Navíc všechno to můžou být smyšlené pohádky, které nejsou ničím podložené, jen informací na webu. Právě proto, že ty informace mám, tak je píši.
      Navíc tohle dělá spousta firem, protože ví, že nálepky vegan se víc prodávají.

      Nebo proč myslíš, že nejsou na seznamu netestované kosmetiky?

      Vymazat
    5. Já se s tebou nebudu dohadovat, promiň. Na seznamu netestované kosmeticky logicky být nemůžou kvůli té Číně, kde to funguje jinak a nemají to dořešené. Výrobky, co jsou k dostání v Evropě, ale testované nejsou a dál to myslím není potřeba rozvádět. Co se týče vegan nálepek, nevím, jestli víc prodávají, ale pokud ty produkty neobsahují živočišné složky, tak si tu nálepku prostě dají, zbytečně v tom hledáš něco, co v tom není.

      Měj se hezky, D.

      Vymazat
  6. pekný článok :) palec hore za to, že si taká vyberavá v tom, na akú akciu pôjdeš :P

    My Supercalifragilisticexpialidocious Diary | Live Better, Love Harder & Cure Hangovers

    OdpovědětVymazat
  7. Velmi zajímavé to, co píšete :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju moc za všechny komentáře ❤