What are you looking for?
neděle 9. dubna 2017

VÍKEND SE SLOVENSKÝM ELITE V BRATISLAVĚ

Sedíme ve vlaku z Bratislavy a to je ideální čas k sepsání článku. A sestříhání videa. A úprav diplomky. Ještěže má Regio wifi, to jsou ty 4 hodiny cesty dost snesitelný a vlastně během ní udělám víc než bych udělala za celý dopoledne doma. A z tohohle výletu vám ten report vážně udělat chci, byla to totiž paráda.
Asi před týdnem jsem totiž dostala možnost vyrazit do Bratislavy na kick-off slovenský větve Elite Bloggers a připravit pro holky krátkou prezentaci se shrnutím svýho vývoje v Elite a tipama na to, co podle mě funguje nejlíp. Měla jsem z toho hroznou radost, byla to pro mě vlastně i dost čest, těšila jsem se až poznám holky a že strávím zas nějakou dobu s lidma, za kterýma pravidelně chodím do Hubu pro dávku dobrý nálady a inspirace.

Vyráželi jsme v pátek v 7 ráno a já jsem od začátku všechno pilně dokumentovala. V Hubu jsem si totiž půjčila širokoúhlej objektiv, abych natočila zas trošku jinej vlog. A byly z toho vlastně i parádní fotky, který vám všechny ukážu v dnešním článku.

Vždycky, kdekoliv jsme, bydlíme v něčem nádherným. Ale zatím mě to pokaždý překvapí a totálně odrovná. A Tulip House Hotel rozhodně nebyl výjimkou. Dostali jsme na jednu noc penthouse a já jsem větší hotelovej room nikdy neviděla. A ten širokoúhlej objektiv se ukázal jako dokonalá volba, protože to celý dokázal zachytit.

Ubytovali jsme se a vyrazili do Auparku podpořit Douglas tým při jejich otevíračce první slovenský pobočky, což byla dost velká věc a podpory z Čech tam bylo spousta. Vyfotili jsme se ve fotobuňce, seznámili se se slovenskýma blogerkama a kromě Douglasu prošli i dalších pár obchodů.

Po Auparku jsme se stavili na chvíli odpočnout na hotelu, protože jsme byli unavení z brzkýho vstávání a dlouhý cesty. Abychom se ale neváleli až do večeře, vyrazili jsme ještě do kavárny Urban Café, kde je to totálně kouzelný, kde mají avotoast a levandulovo-borůvkovou limonádu.

Toast byl dobrej, i když na Coffee Room neměl ani zdaleka :D

Mimochodem, celej den hustě pršelo. Od ranního příjezdu až do noci. A to jsme měli samozřejmě volnej den, zatímco včera, když už bylo hezky, jsme měli program naplánovanej snad i na minuty a celý odpoledne strávili ve vlaku zpátky do Prahy. Holt budu muset do Bratislavy znovu a brzy, abych z ní fakt něco viděla, byla jsem v ní už dávno a pamatuju si jen útržky.

Večeři jsme měli objednanou v restauraci Altitude, která se nachází na kopci na kraji Bratislavy na vrcholku televizní věže. Bylo tam nádherně a bylo by ještě mnohem víc, kdyby bylo aspoň něco vidět a my si mohli užít ty dokonalý výhledy, co tam zcela jistě jsou. Ale počasí neporučíš, tak jsme si aspoň užili výborný jídlo a pozorovali mlhu všude okolo.

Po několikachodový večeři jsme se přesunuli do centra do baru Lemon Tree, kde mi byl od Sandry doporučen drink, kterej hodnotím jako nejlepší koktejl v životě! Jmenoval se Berry Spice a byla to vodka s drceným mraženým lesním ovocem a nějakým ostrým kořením. Byla to pecka a určitě bych bývala zvládla vypít víc než dva :D. V pozadí navíc hrála živá hudba a celkově měl klub kouzlo. Na těchlech výletech mi přijde super právě to, že vždycky objevím místo, na který si pak ráda zajdu i přístě, když město navštívím. A tohle je rozhodně na seznamu!

Po 4 hodinách spánku zvonil Sandře budík - že prý co kdyby se nám chtělo jít přece jen běhat. No nechtělo, takže jsme v polospánku vydržely ještě hodinu a půl a pak už se urychleně nachystaly na snídani. Ke snídani byly švédský stoly, hotelová klasika a pro změnu fakt vynikající. Pak jsme ale objevily i nabídku á la carte a daly si ještě něco sladkýho. Johni dělal místo snídaně prezentaci, proto ty tvrdý y.

Dopoledne a část odpoledne bylo věnováno workshopům pro holky, protože zatím s agenturou zkušenost nemají a bylo potřeba jim dát vědět interní pravidla a nějaký rady do začátků.

Ukazovaly se povedený kampaně a zdůrazňovalo se, na co si dát při reklamních příspěvcích pozor. Jednoduše to bylo celý o tom, jak být profesionál a dělat to dobrý pro sebe i pro klienta zároveň.

O pauze fotogenická svačinka na slano i sladko.

A moje psychická příprava na mojí prezentaci :D.

Já jsem holkám povídala hlavně svoje zkušenosti, ukázky z praxe a dávala jim tipy, co si myslím, že funguje na blogu i na instagramu. Plus jsem samozřejmě zodpovídala dotazy a cejtila se hrozně fajn a důležitě. Celkově pro mě byla účast na týhle akci hodně přínosná a důležitá i z toho hlediska, že jsem se vlastně ohlédla sama za svojí prací a nějak si to zhodnotila.

Místo oběda jsme dojedli dobroty ze svačiny a běželi na vlak. Měli jsme pro sebe celý kupé, tak jsme čekali klídek, ale vedle nás řádila partička, co pořád křičela, házela něčím a vykřikovala "party hard". :D. Vy se teď ještě můžete mrknout na vlog - akorát teda až odpolko - a určitě mi dejte vědět, jestli slovenský blogerky sledujete a koho konkrétně :)

Add your comment

1. Jeej, určite ste si to veľmi užili :) a tá hotelová izba je teda fakt obrovská!

Hello, my name is Ev

OdpovědětVymazat
  2. Viděla jsem, že tam seděla Sweet Lady Lollipop. Ivanku sleduju už fakt dlouho a je to pro mě nejlepší bloggerka jak ze Slovenska, tak z Česka, je opravdu úžasná. A jsem moc ráda, že Elite bloggers už je i na Slovensku, přišlo mi škoda, že slovenské blogerky jsou opomíjené, přitom tam mají tolik perel:)

Odpovědi
    1. Souhlas, Ivanka je boží a mám taky radost, že se to takhle hezky rozrostlo :)

Vymazat
  3. Jeee, krasny fotky! Bratislavu miluju a jelikoz bydlime blizko, tak tam casto jedeme jen na rychlej vylet. Do Urban house chodime casto, ale muzu doporucit i enjoy coffee nebo mondieu. ;) Urcite sis to moc uzila!
    Sandra / http://shineoffashion.com

Odpovědi
    1. Děkuju za tipy, už tam s Kubou plánujem výlet, tak se to hodí :))

Vymazat
  4. Skvělý článek.:) Vypadá to, že jste si to užili.:) Jinak já ze slovenských blogerek nejvíce sleduji Drews beauty, Marťu z Vítej v mém životě a Dominiku Makárovou, ale sleduji jich mnohem více. Tyto jsou tak asi nejznámější. :) Jinak dost jsem jich viděla i v Nákupních maniačkách.:)

Somethingbykate

Odpovědi
    1. Tyjo, vidíš, tak ty já vůbec neznám, musím si je vyhledat :)

5. Ja tiez sledujem, ako inak :D

Ivanku - vasu novu posilu v Elitkach, Ivett z Donnaiveh blogu, Paulinemmu, Redpoppy Zuzku, Beccu a vela dalsich, hlavne tych zijucich v Prahe :) A co ma este zaujalo, ze na Slovensku maju konecne Urban Decay?? Parada! Snad sa konecne moje slovenske kamosky dockaju aj Sephory! :D

Krasny den, Domi!
    Zuz

Odpovědi
    1. Jojó, tyhle přesně sleduju i já :)) a ten UD je pecka, ten snad ani v českých Douglasech není :D

Vymazat
  6. Chápu, proč jsi se chtěla podělit zrovna o tuhle akci, protože vypadá naprosto úžasně - a ještě ke všemu byla v Bratislavě. Já to město prostě miluju, určitě se tam vrať, jsou tam nejlepší kavárny - Urban Café je super, ale třeba takový Foxford jsem si zase zamilovala já, a taky zmrzlinárnu Koun! No a gratuluji k úspěšné prezentaci, musela to být super zkušenost. Já se u prezentací vždycky strašně klepu! Ale ten pocit potom je nejlepší. :)
    Young, wild and free

OdpovědětVymazat
  7. Tyjo, to muselo být boží <3 Krásné fotky!!

Děkuju moc za všechny komentáře ❤