SUPPLEMENTS I FANCY

Dnes jsem si pro Vás nachystala článek o fitness suplementech, který užívám a jsem s nima spoko, protože se mě na tyhle vedlejší věci ohledně cvičení poměrně často ptáte. Nechtěla jsem o něčem takovým psát příliš brzo, ale myslím si, že už jsem toho vyzkoušela docela hodně a dokážu říct, co mi vyhovuje víc, co míň a co určitě chci ještě vyzkoušet. Pokud Vás tedy zajímá i toto odvětví, pojďme se na to vrhnout. U všeho Vám nechám i proklikávací odkazy, ať se kdyžtak můžete mrknout na složení, ať to tady všechno nevypisuju a určitě mi pak dolů napište nějaký vaše doporučení, budu moc ráda!

Vezmu to postupně, v pořadí, jakém produkty beru a v jakou denní dobu. Kolem spalovačů tuků panuje hodně otázek a různých teorií. Je to logický, jejich účinek je v podstatě tak trochu nezměřitelný a rozhodně si myslím, že hlavní účinek je hlavně psychický. Když totiž berete spalovač, tak je poměrně jasný, že i makáte a že se snažíte si hlídat jídlo - a nikdo nezjistí, jak velkou váhu má který z těchto pilířů. Grenade je ale produkt, kterýmu věřím a jehož účinky cítím minimálně v tom smyslu, že jsem nakopnutá a na tréninku se potím mnohem víc než normálně. Beru ho půl hoďky před tréninkem a beru jen jednu tabletku, i když časem se má dávka zvýšit.

Předtréninkovej nakopávač jsem vyzkoušela poprvé v Radlicích, bála jsem se toho, protože jsem nevěděla, co čekat. Ale nehlo to se mnou. Další pokud byl nějakej Kubův a zase nic. Pak jsem ale jednou v Extrifitu vyzkoušela Agrezz. Ten je plnej kofeinu, extraktu zelenýho čaje a dalších látek, který Vás nakopnou opravdu spolehlivě. Typickým znakem těchto přípravků je, že Vám po nich začne být teplo a začne Vás svědit kůže. Já se hned po dopití orosím a svěděj mě ruce - a strašně se mi chce okamžitě hned něco drsnýho dělat. No a co hlavně - tyhle Extrifitový jsou narozdíl od všech ostatních mega dobrý a mají úžasný příchutě (třeba mango s passion fruit nebo jahoda s bazalkou).

BCAA slouží k regeneraci svalů a před fitkem k doplnění aminokyselin, které by jinak tělo při výkonu muselo brát ze svalů, což nechcem. Chutnaj mi tyhle od Aktinu s příchutí zelený jablko, jiný příchutě mi přišly zatím dost strašný, ale to je prostě o tom, že já nemám ráda ty chemický ocasy, čemuž se u suplementů vyhnete dost těžko.

Víc než ty práškový mi chutnaj tyhle NOCCO a u nás ve fitku jsem si teď oblíbila dánský Nutramino, který mají údajně nejlepší složení ze všech, protože v Dánsku jsou přísný kontroly obsahů těchto bezkalorických nápojů.

S nalezením vhodnýho proteinu mám trvalej problém. Mně třeba i chutnaj různý ty příchutě, ale prostě ta chemická chuť, co mi po nich zůstane v puse a krku mi dělá strašně zle a fakt je mi z toho špatně. Dobře ale vím, že protein je po tréninku potřeba, takže svoje hledání nevzdávám. Momentálně už docela dlouho používám konopnej Lifefood, kterej je na čistě přírodný bázi, veganskej, bio a všechno. Většině lidí přijde hnsnej, mně s mandlovým mlíkem fakt moc chutná, ale prý nemá moc dobrou stravitelnost a lepší efekt mají proto ty klasické. Až teda budu po nějakém klasickém sahat na střídání, tak to bude asi Hydro od Extrifitu, protože to si tam nechávám namíchat občas po cvíču a docela ho zvládám, občas mi to fakt přijde jako kakao.

No a dvě věci, který jsou trochu navíc, ale hoděj se sem víc, než kamkoliv jinam jsou proteinový palačinky a proteinová kaše. Tenhle palačinkovej mix My Protein objednávám pravidelně jak do Prahy, tak do Hradce a už jsem Vám to psala asi stokrát, takže to si ani dál rozvádět nemusím předpokládám. Kaši jsem dostala jako dárek od trenéra a je taky moc dobrá, na mě sice samotná klasicky moc chemická, ale stačí ji namixovat s něčím dalším a je to supr!

Takže to by bylo k mé "fitness výživě" z trochu jiné stránky a ne přímo z talíře, jak jste na to zvyklí. Doufám, že článek někoho zaujal a příště už se hlásím se fotosérií z outdoor tréninku.

12 komentářů:

  1. Ja musim rict,ze sama suplementy hodne vyuzivam,ma to sve vedecke opodstatneni a to my vyhovuje! Na druhou stranu...kolikrat mi staci jako nakopavac trojite presso a na konec treninku tvaroh,chci porad zit normalnim zivoten,takze si odmitam pripustit,ze bez toho neodjedu kvalitni trenink....odjedu,je to v hlave.

    OdpovědětVymazat
  2. Protein doporucuju od The Protein Works, super slozeni, rozpustnost i chut, nic chemickeho ani trochu :-) Celkove The Protein Works ma fajn veci :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já teda používám jen veganský protein od Growing naturals (ten čokoládový) a strašně moc mi chutná, že bych ho mohla pít pořád :D.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Domčo, můžu se zeptat na jak dlouho máš asi to kilové balení palačinek? Rozmícháváš ten prášek ve vodě nebo mléku? Díky za odpověď.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, noooo, to nejde takhle říct, je rozdíl, když ho používám sama a když dělám třeba celý rodině, žejo :D každopádně jedna dávka je 50g a je to buď jedna tlustá palačinka nebo dvě normální! A rozmíchávám v mandlovým nebo kokosovým mlíku :)

      Vymazat
  5. Spalovač jsem taky dřív zkoušela, ale jedinej efekt kterej jsem zaznamenala, tak je pocení. A protože převážně cvičím bikram jógu, tak je to nošení dříví do lesa. Protein mám doma taky, ale jen jako nouzovku, když nemám moc čas něco připravovat. Raději si rozmixuju tvaroh s banánem nebo jiným ovocem. Na konopný jsem četla dost negativních názorů kvůli chuti, ale možná teda zkusím tenhle tvůj.

    www.42stupnu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Protein používáme tenhle od ISWARI http://www.iswari.cz/katalog/super-vegan-70-protein-bio-5-45 a složením se mi jeví zatím nejlepší a cenově taky není nejhorší ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Dominiko,
    jak píšeš v textu o konopném proteinu. "..konopnej Lifefood,....mně s mandlovým mlíkem fakt moc chutná, ale prý nemá moc dobrou stravitelnost a lepší efekt mají proto ty klasické."

    Moc tomu nerozumím. Můžeš mi to přiblížit prosím? Kde ses dočetla, že má nemá moc dobrou stravitelnost? A myslíš tím protein, nebo mandl. mléko nebo celé dohromady? Co myslíš tím klasické?

    Děkuju moc za info..
    David G.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajo, pardon, to se dá fakt pochopit více způsobama. Myšleno je to tak, že právě ten konopnej protein nemá tak dobrou stravitelnost jako klasický syrovátkový, kterých je milion variant.

      Vymazat
  8. Podle informací, které mám (a je to také jeden z důvodů proč konopný používám) je ale konopný protein lehce stravitelný. Naopak syrovátkový v nadměrném množství může způsobovat nadýmání a křeče, což chápete, že je v tréninku nežádoucí. I právě kvůli "horší" stravitelnosti samotné syrovátky je protein míchán s dalšími trávícími enzymy (většinou syntetické formy).
    Asi tušíte proč je "milion" variant klasických syrovátkových. (??)

    Odkud máte informace o produktech?

    Děkuji za komentář,
    David G.

    OdpovědětVymazat

Děkuju moc za všechny komentáře ❤